Utmaning

Jag är med i en utmaning - rensa 200 saker på 20 dagar. Varje dag får jag ett mail med en uppgift. Det är lika spännande varje dag kl 8 när mailet kommer att läsa uppgiften och fundera på vad mitt lilla project för dagen ska bli. Det började 11 januari och hittils har jag rensat ut 170 saker. Tänk vad man har som man faktiskt inte behöver - så som plastpåsar... 50st hamnade i plastinsamlingen.

Före

Efter

Före

Efter

19 matvaror med utgånget datum rensade jag ut. 

Köksskåpen är genomgångna. Jag har även rensat ut 39 par strumpor, några filmer och böcker och en hel del annat. 

Det är så skönt att gå igenom ett område i taget och göra sig av med saker jag faktiskt inte använder. Det blir som ett beroende. Hihi. 

Tyvärr kan jag inte dela länkar när jag bloggar via telefonen men utmaningen och kurser och andra utmaningar i organisation och städ finns på 
www.smpl.nu 

Kram Johanna 
1 Jessica Högberg:

skriven

Ha ha, underbar utmaning!! ska själv försöka dela i en annan variant men vi får se hur det går...

Svar: Spännande! Vad är det för utmaning? Lycka till! :)
vagenarmalet.blo.gg

2 Jessica Högberg:

skriven

Minns inte vem nu men en tjej som har satt upp en sak att städa och rensa varje vecka. Har inte kommit igång men hon har en villa och jag en etta så jag tänker at jag hinner=))

Svar: Lite så är det för mig också. Jag bor mycket mindre än många andra i utmaningen. Lycka till! Det är skönt när man kommer igång. Kram
vagenarmalet.blo.gg

3 Brita Hahne:

skriven

Kul att du är med i utmaningen!
Härligt att se dina bilder :)!

Heja, heja!

Svar: Tack Brita! Jag var med i utmaningen "bli mer organiserad på 30 dagar", men kom av mig en bit in i utmaningen. Den här gången har jag varit mer taggad och det är roligt att rensa! 427 saker har lämnat hemmet hittills :)Ser framemot fler utmaningar!
vagenarmalet.blo.gg

Kommentera här: