Urblåst

Det verkar som att sommarvärmen kommer. Äntligen! Jag fryser nästa hela tiden så för min del får värmen gärna komma. Igår satt jag på utredningsintervju mellan kl 13 och dryga 17.30. Snacka om att hjärnan var urblåst sen. När jag kom hem och hade ätit la jag mig under kedjetäcket, hade tvn på men inget ljud. Det var lagom att bara se de på skärmen, inte höra något. Jag hade boken framför mig men det var lagom att bara tänka på den, tänka på karaktärerna. Så jag satt där, njöt av tystnaden och drack mitt te. 

Idag väntar simning, följt av ännu ett samtal hos min psykolog och sedan segling. Så skönt att åka ut ett dygn och bara testa på inför min och Carros vecka i Stockholms skärgård. 

Vad ska ni göra idag? Jobbar du eller har du semester? Oavsett - kom ihåg att njuta av det lilla och ta hand om er!