Utmaning slutförd

Det är februari - den andra till och med. Utmaningen rensa 200 saker på 20 dagar är slut och jag måste säga att jag är helnöjd med min insats. Jag som ofta är stressad över saker och inte vet vart jag ska börja när jag ska städa och rensa hade stor nytta av att få ett mail varje morgon med en uppgift. Jag bytte ut en del uppgifter men i det stora hela följde jag utmaningen och fick in en bra rutin att göra en sak i taget och det inte behöver ta så lång tid. Rensandet fick lätt ringar på vattnet. Kul! 

Jag rensade ut 466 saker under dessa 20 dagar. Härligt! In kom 25 saker. 

Jag kommer fortsätta rensa och har skrivit en lista med områden som går att ta ett i taget och som känns överkomliga. Ett av mina mål det här året är ju att iaf ligga plus minus noll varje månad. 

Kommentera här: