Sightseeing genom sjukhusets kulvertar

Tack för alla varma kramar och hjärtan jag fick som svar på mitt senaste inlägg. Det värmer enormt! ❤

Tidigare i våras var jag till vårdcentralen på begäran av min läkare på öppenvårdsmottagningen. När ångesten blir för hög stänger min kropp ner och jag orkar ingenting. Jag hör hela tiden men kroppen är som gummi. Jag fick en remiss till ct röntgen av hjärnan. Idag var jag och en personal + en elev dit och gjorde denna snabba undersökning. Vi fick åka transport genom sjukhusets kulvertar. Haha, det var en truck med två säten vända åt sidan, så jag kände mig som en turist på rundtur. 

Läkaren valde att behålla LPTt och den extra tillsynen. Men jag har fått komma upp till en avdelning. Känns bra. Lite mer att göra här, och lite lugnare. Det passar mig. Dock är jag ljudkänslig och orkar inte vara särskilt social. Det är också jobbigt med alla nya människor och en ny läkare imorgon. Men det är som det är...  

Imorgon kommer dock mitt boendestöd och hälsar på. Det ska bli skönt att dricka kaffe och snacka lite skit med henne. 

Vi hörs! 
Kram Johanna 


1 Sofia:

skriven

Hej!
Hur är det att bo på lenagården?
Jag kanske ska flytta till ännu ett behandlingshem.
Kram/ Sofia

Svar: Hej Sofia! Lenagården är ett bra behandlingshem. Är man beredd att jobba med sina problem så skulle jag rekommendera dem. De är bra på att jobba med hela människan och duktiga inom sina områden. Om du har fler frågor och vill bolla något så kan du vända dig till min mail [email protected]
Fortsätt kämpa! Kram.
vagenarmalet.blo.gg

Kommentera här: