Hej på er!

Det är kanske dags för mig att börja blogga igen. Det svåra när jag haft uppehåll är att jag inte vet vart jag ska börja. Ska jag berätta vad som hänt sen sist eller ska jag skriva utifrån där jag är idag? 

Jag har gått rätt länge och varit lite småsugen på att blogga, därför har jag i huvudet rätt många inlägg, eller ett enda långt om jag ska ta allt i ett. 

Detta blir något slags introduktionsinlägg, så jag börjar med en kort "vad har hänt" lista. Sen kör jag utifrån där jag är idag och ni får fråga om ni undrar något, och eftersom allt hänger ihop kommer det som varit automatiskt vävas in mina kommande inlägg. 

Jag har: 
● fyllt 26år. 
● flyttat ihop med min bror. Eller rättare sagt - han har flyttat in hos mig. 
● varit inlagd.
● varit på semester på Gran Canaria
● fortsatt med de neuropsykiatriska utredningarna och gjort klart de andra utredningarna.
● börjat hos en ätstörningsterapeut.
● tyvärr tvingats avsluta praktiken inom Stadsmissionen. (Samarbetet med Arbetsförmedligen tog plötsligt slut.)
● firat min farmor som fyllt 90 år. 
● fortsatt sjunga i kör. 
● jobbat terapeutiskt med tunga bitar.
...och en hel del till.


Hörs, Johanna 
1 Malin:

skriven

Kul att du är tillbaka:) Har du nån instagram man får följa dig på? Kram

Svar: Hej Malin! :) Ja min instagram är @johanna.ua kram
vagenarmalet.blo.gg

Kommentera här: