Acceptans

Ibland blir det inte som en tänkt sig. 

Jag och min psykolog pratades vid igår på förmiddagen och jag mådde lite för dåligt för att orka ta mig dit, vara där två timmar för att bland annat göra WAIS tester och ta mig hem utan att bryta ihop totalt. Istället tog jag medicin och sov. Det resulterade i att jag heller inte orkade gå på mitt favoritmedelpass men med tanke på all sorg jag känner i kroppen just nu hade träningen ändå inte givit så mycket. 

Imorse när jag vaknade kände jag samma sorg jag gick och la mig med och när sorgen är så här tung är det svårt att ens få sängen bäddad, så att pusha sig själv i gymmet är inget att ens tänka på. Jag förmår mig inte det. 

Det blir en förmiddag med serier, småpyssel hemma och fokus på mig själv och mitt mående. 

Acceptans är dagens nyckelord! 

Kram, Johanna 

Kommentera här: