Sommarkänsla deluxe

Igår var en heldag i sommarvärmen. Morgonen började dock med att jag vaknade av att jag hyperventilerade så förmiddagen spenderade jag i sängen med en bra bok. 

Efter lunch mötte jag upp Camilla och vi intog Fyrishov. Jag simmade 1000m och sedan låg vi och solade å badade. Så skönt! Vi gjorde samma sak i torsdag, men då simmade hon 1000m... När Elin kom med tåget från jobbet mötte vi upp henne för picknick i Stadsparken. Det var länge sen vi träffades alla tre så det var nice med lite up date. När hälften (Elins kompis kom och gjorde oss sällskap) av vårt picknicksällskap gick hemåt cyklade jag och Camilla till bryggan, satt och dinglade med benen och pratade och utnyttjade sommarkvällen till max. 


Det kändes så skönt att dagen som började jobbigt slutade i ren glädje! 

Kram Johanna  

Kommentera här: