Äntligen på väg!

Det är semester, jag har varit i Falun och en snabbis i Torsby, och trots att jag gjort rätt mycket jag gärna skulle dela med mig av så har det inte blivit så. 

I början av året pratade jag och Carro om att det skulle vara roligt att segla tillsammans till sommaren. Vi har planerat och pusslat och nu är vi äntligen på väg! Imorse ringde väckarklockan 05.45. Med allt för tung packning gick vi till bussen som tog oss till tåget. I Stockholm tog vi tunnelbanan och endast en kort promenad senare var vi framme vid vaxholmsbåten som vi sitter på i skrivande stund. Våra händer är ömma. Svetten rinner precis överallt och vi är både peppade och småsega. Men nu är vi äntligen på väg! 

Jag kommer vara ute en vecka med Carro och sedan bär det av upp till fjällen för min del. 


Kommentera här: