Promenad, gym och pepparkakshus

Hur ska jag sammanfatta den här dagen? Tror att jag gör det bäst genom att visa några bilder...

På förmiddagen var jag och pappa och handlade. Efter lunch ringde Rut från sin pappa och frågade om vi skulle gå en promenad. Vi gick en härlig och fin promenad i Frostbrunnsdalen. 





Jag och Petra stack till Friskis och tränade. Hon gick på spinning och jag tog ett varv i gymmet. Jag satte personbästa i marklyft. Jag har inte tränat marklyft mer än en gång den här hösten så 55kg kändes ok. Gjorde en balansövning och 3 bålövningar. Efter träningspasset åkte vi hem och badade bastu och åt gott. 

Bjuder på denna mindre smickrande bild.

När Rut och Samuel kom hem satte vi ihop pepparkakshuset och pyntade det. Rut som är kär i Helen Sjöholm skrev Helen på taket. Sen gick vi wild and crazy. Resultatet ser ni nedan. 



Nu tittar vi på Solsidan och kvällsfikar med glögg. 

Kram Johanna 

Kommentera här: