Myspys

Jag skulle vilja visa er hur mysigt jag har det i mitt rum nu när det är mörkt, men det är så svårt att få till det på bild. 




Jag ligger på sängen, i rummet bredvid är Samuel och Emmy. De lyssnar på musik och pluggar. Vi väntar på pappa som ska komma hit och äta middag. 

Boendestöd har varit här hela eftermiddagen. 13.30-nästan 16.30. Vi pratade och skrattade och pratade ännu mer. Tiden bara flög iväg. Det är så skönt att träffa henne. Jag mår ofta dåligt innan, men det känns alltid lite lättare när vi har träffats. Jag har fått lite energi, vilket glädjer mig. 

Nu är jag rätt så slut igen. Ont i kroppen och i huvudet. Skulle gärna krypa ner och se en film boendestöd tipsade om. Men pappa är på ingång så vi ska äta tacos och umgås innan han tar tåget hem. Han har jobbat i Uppsala idag och passade då på att träffa oss - såklart! Det ska bli kul det med!! 

Jag har fått för mig att det är torsdag idag, men det är ju bara tisdag. Jag kommer nog aldrig glömma hur lärarna på lågstadiet lärde oss att på t-dagarna skulle vi ha jympakläder med oss för då var det idrott. På T I sdag och på T O rsdag, sa de Haha... 

Fortsätt ta hand om er! 
1 Sofie:

skriven

Ser mysigt ut! :)

Svar: Hihi tack! :)
vagenarmalet.blo.gg

Kommentera här: