Goda vänner, en fråga och hemligt uppdrag på okänd galax.

Det känns som att jag åker runt och myser hos fina människor dagarna i ända. Det är och ta i men nu i mellandagarna har jag träffat vänner jag inte träffat på mycket länge och som jag saknat. Det har varit väldigt roligt att träffa dem och jag njuter av att jag har så fina vänner. 

Idag har jag och pappa tränat på gymmet. Jag tycker att det är så svårt att lägga på en massa vikt när jag inte känner att jag har full teknik hela tiden. Jag blir rädd att göra fel och då göra mig illa istället. Vi hade heller inte obegränsat med tid så jag fick korta ner vissa övningar. När jag gör bänkpress känner jag mer i biceps än i bröstmusklerna. Är det fler som känner igen sig? Det var bra att bli passad i knäböjen så att jag vågade gå ner enda ner med lite tyngre vikt. Haha det fanns ingen ställning ledig så vi fick ta stänger med färdig vikt på. Pappa fick köra en frivändning med stången får att få den i axelhöjd på mig och jag kröp in under för att få den på axlarna. Träning för oss båda... 

Alldeles strax ska jag, pappa och Samuel iväg på något. Pappa har sagt att vi ska åka 16.30 och vara borta till 19.00. Vi ska inte vara festklädda och vi äter efteråt. På matlistan för veckan står det sekretessmiddag - allt för att hålla det hemligt. Jag har ingen aning om vad vi ska göra. Spännande! 

Hörs!

Kommentera här: